expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

23 Μαΐου 2013

REVIEW : KITE PRODUCTS

Καλησπέρα

Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για τα προϊόντα που μου έστειλε η KITE HELLAS για να δοκιμάσω και να γράψω την γνώμη μου στις αρχές του Μαϊου.




Ας ξεκινήσουμε με λίγα λόγια για την KITE HELLAS.
Η KITE HELLAS δημιουργήθηκε το 1991 ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος μεγάλων οίκων του εξωτερικού, όπου κάποιες από αυτές είναι η GYNOFIT, η KERASAL , η FOREVER INK, η VIDILAC και άλλες πολλές.. Τα προϊόντα της ΚΙΤΕ HELLAS μπορείτε να τα βρείτε στα περισσότερα φαρμακεία.





Μετά από αρκετές μέρες δοκιμής είμαι πλέον σε θέση να εκφράσω την γνώμη για τα προϊόντα που δοκίμασα. Και αυτά είναι τα εξής:





>KERASAL ROLL ON ανακούφισης ποδιών με φυσικά συστατικά

Το συγκεκριμένο προϊόν ανακουφίζει τα πόδια από πόνο , κούραση και μούδιασμα. Είναι κατάλληλο για μυικούς πόνους, διαστρέμματα και εξαρθρώσεις. Και αυτό διότι δρα σας τοπικό αναλγητικό (δλδ ανακουφίζει των πόνο) και αυτό οφείλεται στα 10 φυσικά συστατικά του , κάποια από αυτά είναι : arnica [η arnica δρα ως αντιφλεγμονώδες και ως αντιβιοτικό], peppermint oil [ανακούφιζει από μυικούς πόνους], alow Barbadensis leaf extract
 [κοινώς Aloe Vera, δρα ώς ανακουφιστικό πόνου]
 και άλλα φυσικά συστατικά όπως θα δείτε στην εικόνα. 

Μιας και ξεκίνησα δουλειά στο εστιατόριο και τα πέρα δώθε δεν σταματάνε το συγκεκριμένο roll on με ανακούφιζε απίστευτα κάθε βράδυ και με αυτήν την απίστευτη μυρωδιά του που μου θυμίζει "φρεσκάδα" απλά απίστευτο.



Συσκευασία : 88ml   /   Τιμή : 7,50  /  Βαθμολογία : 09/10




>KERASAL ULTRA 20 ενυδατική / μαλακτική κρέμα ποδιών
  
Ενυδατώνει και μαλακώνει σκληρά και ξηρά πόδια . Άν και δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με σκληρά η ξηρά πόδια η κρέμα αυτή μου άρεσε πάρα πολύ, μου πρόσφερε τεράστια ενυδάτωση και όπως δηλώνει και στο κουτί η συγκεκριμένη κρέμα με ειδική σύνθεση για γρήγορη απορρόφηση αυτό ακριβώς κάνει. Και αυτό είναι που μου άρεσε περισσότερο γιατί μισώ τις κρέμες που αργούν να απορροφηθούν.



Συσκευασία : 56,8gr   /   Τιμή : 7,50  /  Βαθμολογία : 09/10





>GYNOFIT Cleansing Lotion (Unscented)
Καθαριστική Λοσιόν χωρίς άρωμα για την ευαίσθητη περιοχή.
Όπως όλες οι γυναίκες έχω χρησιμοποιήσει αρκετά προϊόντα περιποίησης της ευαίσθητης περιοχής και με το συγκεκριμένο έμεινα απίστευτα ικανοποιημένη. Προσφέρει αίσθηση φρεσκάδας όλη την ημέρα, το συγκεκριμένο είναι χωρίς άρωμα και είναι κατάλληλο και για χρήση σε περιπτώσεις ερεθισμών. Προορίζεται για καθημερινή χρήση και δεν περιέχει σαπούνι και συντηρητικά . 





Συσκευασία : 200ml   /   Τιμή : 4,50  /  Βαθμολογία : 10/10



                 website :                                  e-shop



Έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ προϊόντα από την συγκεκριμένη εταιρία?
Εγώ την λοσιόν μιας και είναι καθημερινής χρήσης και σύντομα θα τελειώσει θα την ξανά προμηθευτώ σίγουρα. Τα άλλα αργούν ακόμα!!
Ευχαριστώ για την ανάγνωση!



 
*pr samples*

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό αν δεν έχεις πάρει ήδη μέρος!! :)
Καλή επιτυχία!!