expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

15 Μαΐου 2013

One Lovely Blog - Award


One Lovely Blog - Award



Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη και αυτό γιατί!!
*drumroll*
έλαβα το πρώτο μου βραβείο!!!!!

Ευχαριστώ πολύ την Λάουρα που με βράβευσε με το 
ONE LOVELY BLOG - AWARD








Οι κανόνες είναι:

1) Αναφέρεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2) Απαντάς στις ερωτήσεις.
3) Βραβεύεις 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη.
4) Ενημερώνεις τα blogs που βράβευσες.
5) Ακολουθείς το blog που σε βράβευσε.

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Οι ερωτήσεις είναι:

1) Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
Η λατρεία μου για την ονυχοπλαστική και τα καλλυντικά
2) Ποιο είναι το θέμα του blog σας;
Το blog μου αναφέρεται στην περιποίηση των άκρων ,του προσώπου 
και γενικά μιας γυναίκας!
3) Από που βρίσκετε την έμπνευσή σας;
Από οτιδήποτε με "συγκινεί"
4) Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Καθόλου απλά μια μέρα είπα αυτό ξέρω , ας φτιάξω ένα blog
5) Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Αρκετές , όπως αυτόν τον μήνα θέλω να ανεβάσω τόσα πολλά
και δεν ξέρω πότε θα προλάβω
6) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Κάθε απόγευμα αρκετές ώρες αλλά και πάλι δεν μου φτάνουν 
7) Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να δημιουργήσετε;
Ότι ώρα μου έρθει η έμπνευση!
8) Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
Αγαπώ τα καλλυντικά!!!
9) Ποια είναι τα χόμπι σας;
Ονυχοπλαστική,Γραφιστική, φωτογραφία, κατασκευές!!

☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆





 

11 σχόλια :

  1. Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ που μου έδωσες το πρώτο μο βραβείο!!

      Διαγραφή
  2. Σε ευχαριστώωωωωωωω!!!! :)
    Πάω να ανανεώσω το ποστ μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το blog σου..Έχεις ένα βραβειάκι και απο μένα
    http://alldaybeautiful.blogspot.gr/2013/05/award-one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια!!! ελπίζω να βρεθείς και με άλλα βραβειακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραίες απαντήσεις , σε ευχαριστω πολυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/5/13 11:11 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό αν δεν έχεις πάρει ήδη μέρος!! :)
Καλή επιτυχία!!