expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

30 Ιουνίου 2013

REVIEW : BIOTEN body nutrients

Σε αυτό το post θα σας μιλήσω για ένα φοβερό προϊόν που είχε τη καλοσύνη να μου στείλει η 

Έφτασε στο σπίτι μου λοιπόν ένα ωραίο δεματάκι που περιείχε μία άσπρη τσάντα με αυτή την υπέροχη body lotion!

Bioten Body Nutrients - Silky Radiance Body Lotion λοιπόν...

Γαλάκτωμα σώματος για κανονική προς ξηρή επιδερμίδα με υπέροχο άρωμα βούτυρο κακάο & macademia.! Άχ ούτε να με ήξερες χρόνια Bioten , βούτυρο κακάο!!, το λατρεύω!!!


Το υπέροχο βούτυρο κακάο και το έλαιο macademia σου προσφέρει πλούσια ενυδάτωση μέχρι 48ώρες, θρέψη και αίσθηση λείου και μεταξένιου δέρματος και μην ξεχνάμε την υπέροχη μυρωδιά, που κάθε φορά που ανοίγεις το μπουκάλι θέλεις να το φας!! I know I do! Το πλέον αγαπημένο μου body lotion εκτός ότι το χρησιμοποιώ συνέχεια δεν σταματάω να το μυρίζωωω το λατρεύω...Αφήνει την επιδερμίδα μου απίστευτα ενυδατωμένη, λαμπερή και με ευχάριστο άρωμα.!!




macademia

.








cocoa butter








Όπως όλα τα προϊόντα της Bioten και αυτό δεν περιέχει parabens , paraffin , χρωστικές.







Συσκευασία : 250ml  /  Τιμή : 3,99  /  Βαθμολογία : 10/10!!

Αύριο φεύγω για Βαρκελώνη και Παρίσι οπότε μάλλον θα αργήσουμε να τα πούμε!
Αλλά ποτέ δεν ξέρεις μπορεί να ανεβάσω κι άλλο post, φωτογραφίες
θα ανεβάσω σίγουρα!
To Bioten body nutrients είναι ήδη στην βαλίτσα μου, το λατρεύω
~
θα σας κρατώ ενήμερες μάλλον μέσα από το λατρεμένο Instagram!
~
Έχετε δοκιμάσει αυτο το υπέροχο προϊόν? ή άλλα της Bioten?
Αφήστε μου ένα σχόλιο!!

ΥΓ- μιας και το google reader "συνταξιοδοτείται" αν θέλεις κάνε με follow στο bloglovin !
Follow on Bloglovin


Ευχαριστώ για την ανάγνωση!!



 

*pr samples* 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό αν δεν έχεις πάρει ήδη μέρος!! :)
Καλή επιτυχία!!