expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Translate

17 Φεβρουαρίου 2013

REVIEW :GOLDEN ROSE nail lacquer


GOLDEN ROSE

Το βερνίκι που αγόρασα εγώ είναι η απόχρωση no.237 ( πορτοκαλι ) 
Πιστεύω πως η συγκεκριμένη μάρκα έχει καλά βερνίκια για τους εξής λόγους.
  • Δεν ξεφλουδίζουν γρήγορα  (8/10)
  • Η εφαρμογή τους είναι πανευκολη (10/10)
  • Στεγνώνουν γρήγορα (9/10)
  • Έχουν πολύ ωραία συσκευασία (9/10)
  • Έχεις πληθώρα επιλογή χρωμάτων (10/10)
Το συγκεκριμένο βερνίκι το αγόρασα στην τιμή των 2.50 €

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα μετά την εφαρμογή 2 στρώσεων .
Όπως μπορείτε να διακρίνετε το βερνίκι είναι καλυπτικό και δεν χρειάζεται περισσότερες στρώσεις.




Άλλο ένα προϊόν που λατρεύω από την συγκεκριμένη μάρκα είναι τα βερνίκια nail art που διαθέτει
στο συγκεκριμένο post θα μιλήσω για την ασημένια απόχρωση της σειράς no.107

Έχω αγοράσει πολλά βερνίκια nail art και με τα ασημένια έχω πρόβλημα γιατί τα περισσότερα δεν ήταν αυτό που ήθελα και συνήθως ήταν πολύ διαφανές.
Αντίθετα το συγκεκριμένο το λάτρεψα γιατί το χρώμα του είναι συμπαγές και δίνει στα σχέδια ένα φοβερό αποτέλεσμα.
Επειδή το συγκεκριμένο βερνίκι το έχω αρκετό καιρό δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο είχε αλλα πρέπει να ήταν απο 2.00 εώς 3.00 ευρώ. 


Ορίστε ένα γρήγορο σχεδιάκι με το βερνίκι αυτό.



Ευχαριστώ για την ανάγνωση !!!

Εσεις τι γνώμη έχετε για τα προϊόντα της Golden Rose ????

* Τα προϊόντα που αναφέρονται σε αυτή την δημοσίευση δεν αποτελούν διαφήμιση. Η γνώμη που εκφέρω είναι αποκλειστικά δική μου.Όλα τα προϊόντα έχουν αγοραστεί από εμένα *

2 σχόλια :

  1. Ωραία απόχρωση! Όντως το ασημένιο δε φαίνεται να διαφανίζει.. θα το δοκιμάσω αν το βρω. Αν θες ρίξε μια ματιά στο νέο μου blog :)
    http://beautyisanemotion.blogspot.gr/2013/02/review-scrub-seventeen-jojoba-jojoba.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μην ξεχάσεις να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό αν δεν έχεις πάρει ήδη μέρος!! :)
Καλή επιτυχία!!